Coordinadora Ecologista de la Vall d´Albaida Aplec ecologista. Encuentro ecologista

332

La Coordinadora Ecologista de la Vall d’Albaida (CEVA), conjuntament amb l´associació Comboi Verd , la Colla Ecologista l’Arrel i amb la col·laboració de l´Ajuntament de Carrícola, estem promovent un Aplec Ecologista. Una trobada que es celebrarà el 24 i 25 de setembre a Carrícola, a la que volem convidar a totes les entitats que treballen pel medi ambient a les comarques valencianes, alicantines i castellonenques. Tot i que l´encontre està dirigit a associacions i col·lectius ecologistes, les xerrades que es desenvolpuran al llarg del cap de setmana estaran obertes al públic en general.

 

De moment ja us podem avançar que comptarem amb el prestigiós economista català, i president de l’associació Justícia i Pau, Arcadi Oliveres i Boadella, que ens oferirà una conferència la vesprada del dissabte. Oliveres és un reconegut activista per la justícia social, i president des del 2001 de l’associació Justícia i Pau. En tots aquests anys, l’Arcadi Oliveres ha dedicat les seves energies a múltiples qüestions en defensa dels drets humans, la pau i la justícia social. En particular, s’ha destacat especialment en la denúncia del deute extern dels països més pobres, en la divulgació de les xifres de la fam, en la denúncia del subdesenvolupament, de la desigualtat, de les injustes relacions econòmiques Nord-Sud, de la guerra, del militarisme, de la recerca militar i de la despesa militar; en l’exigència d’incrementar l’ajut al desenvolupament, en favor del desarmament, del reconeixement de l’objecció de consciència al servei militar i a la despesa militar, en favor d’incrementar l’ajut al desenvolupament, la promoció del consum responsable, la banca ètica i les formes d’economia solidària, etc.

 

Et fem saber que hem creat un blog on anirem penjant tota la informació d´este Aplec Ecologista: http://www.aplececologistacarricola2011.blogspot.com/  en ell trobareu informació de com podeu apuntar-vos a l´Aplec i de la programació complerta. Si tens alguna proposta per a l´Aplec no dubtes en fer-nos-la aplegar.

——————————————————-

 

 

 

La Coordinadora Ecologista de la Vall d´Albaida (CEVA), conjuntamente con la asociación Comboi Verd , el Grup Ecologista l´Arrel y con la colaboración del Ayuntamiento de Carrícola, estamos promoviendo un Encuentro Ecologista. Un encuentro que se celebrará el 24 y 25 de septiembre a Carrícola, a la que queremos invitar a todas las entidades que trabajan por el medio ambiente en las comarcas valencianas, alicantinas y castellonenses. Aunque el encuentro está dirigido a asociaciones y colectivos ecologistas, las charlas que es desarrollarán a lo largo del fin de semana estarán abiertas al público en general.

 

De momento ya os podemos avanzar que contaremos con el prestigioso economista catalán, y presidente de la asociación Justicia y Paz, Arcadi Oliveres Boadella, que nos ofrecerá una conferencia la tarde del sábado. Oliveres es un reconocidos activistas por la justicia social, y presidente desde el 2001 de la asociación Justicia y Paz. En todos estos años, Arcadi Oliveres ha dedicado su energía a múltiples cuestiones en defensa de los derechos humanos, la paz y la justicia social. En particular, se ha destacado especialmente en la denuncia de la deuda externa de los países más pobres, en la divulgación de las cifras del hambre, en la denuncia del subdesarrollo, de la desigualdad, de las injustas relaciones económicas Norte-Sur, de la guerra, del militarismo, de la búsqueda militar y del gasto militar; en la exigencia de incrementar la ayuda al desarrollo, en favor del desarme, del reconocimiento de la objeción de conciencia al servicio militar y al gasto militar, en favor de incrementar la ayuda al desarrollo, la promoción del consumo responsable, la banca ética y las formas de economía solidaria, etc.

 

Te hacemos saber que hemos creado un blog donde iremos colgando toda la información de este Encuentro Ecologista: http://www.aplececologistacarricola2011.blogspot.com/  en él encontraréis información de como podéis apuntaros al Encuentro y de la programación cumplida. Si tienes alguna propuesta para el Encuentro no dudes en hacérnosla llegar.